Kızlar bebeğim 7 aylık oldu ama beslenme olarak emme dışında hiçbirşeyi kabul etmiyor zorla vermeyi denedim bağıra bağıra ağlayıp hiç susmadı ne yapcam bilmiyorum evet küçük daha ama ek olarak birşeyleri alması gerek değil mi çünkü yetmiyor sütüm artık çünkü çok emiyor doymuyor ve duymadığı içinde devamlı ağlıyor ne uyku uyuyor ne ağlaması bitiyor ne yapacağımı bilmiyorum lütfen akıl verin birde apartmanımızda corona var evde karantina altındayız kafayı yemek üzereyim…🤧😡