Deniz2961 Kızlar kaynanam ustunu degsırkn Bı cocugn goguslerin sut dolmuş dedı basına gelen var mı doktra goturmelym
Hazal22 Deniz2961 bizim doğduğu haftalarda vardı çocuk doktoru arkadaşımız var hemen onu aramıştık. Normal bi durum anne hormonu bebekte salgılanıyor dedi.ve asla sıkmamamızı ve ovalamamamızı söyledi.4.ayda görülüyor mu onu bilemedim bidoktorunuza sorun olmazsa
Srht Deniz2961 bana yenidoğan döneminde hastaneden çıkmadan sakın memeleri ovmayın diye uyardılar. Doktorunuza sormadan ovalamayın boşu boşuna uyarmayın!
Birinciannesi Deniz2961 ovalarsanız iltihaplanır aman dikkat edin hiç ellemeyin çocuk doktoruna gidince sorarsınız bir çok bebekte olabiliyor annelerimizin bilgisine tecrübesine saygım var ama her şeyin en doğrusunu bilecekler diye bir şey yok ovalamak sıkmak çok yanlış
DefneRana3881 Deniz2961 benim bebeğim 3,5 aylık bizdede var annem sık orda süt toplanmış sancı yapar dedi ki ara ara bebek yağını oraya sürerken ağlıyo doktorumuza sordum zamanla geçecek elleme sakın dedi sağ göğsü geçti sol göğsü hala duruyo
Deniz2961 Birinciannesi cok tesekkur edrm Bn zaten dokunmayı hıc dusunmuyorum onalrınn yannd tmm ddm gecıstrdm
ZGD Deniz2961 çok normal bi durum. Sakın sıkmayın büyüyünce göğüslerinde büyük sorunlar olabilir. Kendi kendine geçiyor ilk doğduğunda benim kızımda da vardı. Doktor kendi kendine geçer arada masaj yapın dedi. Şu an 45 günlük oldu kızım ve geçti.
Eyeltu Deniz2961 doktor bana sakın elleme ovalama dedi 1 ay kadar öyle şiş kaldı sonra geçti şimdi hiçbirşey yok 👍 hiç elleyip ovalamadım.