Merhabalar benim bebeğim 6. Ayında ama hala gaz sancısı çekiyoruz çişini 4 5 güne bir yapıyor geceleri sürekli uyaniyor ağlama krizlerine giriyor.herhangi bir ek gıdaya baslamadim. Ne yapabilirim yardımcı olabilir misiniz ağlamaktan çok kötü oluyor. Şimdiden çok teşekkür ederim 🙏🙏