Merhaba korona oldum başta emziriyorum diye ilaç vermediler daha sonra emzirenlerin de kullanabildiği bi ilaç verdiler ancak telefonla arayıp onu içerken de emzirmeye ara verseniz iyi olur dediler, bende tedavimi olmak için emzirmeye ara verdim sağıp döküyorum bu süreçte haplar 5 gün sonra bitecek şu an herkesin kullandığı ilaçtan kullanıyorum ilaç bittikten kaç gün sonra emzirmeye başlamalıyım bi doktor 2 gün sonra dedi bi doktor 5 gün sonra dedi