Aysem12 Merhaba hanımlar 2 aylık Bi kızım var saçları çok dökülüyor normalmi acaba sizlerde de oldumu
HaticeYilmazNehir Aysem12 normal cnm bnm kızımında döküldü 8 aylıkken sıfıra vurduk simdi iyi 10 aylık… İlk saçı dökülür die duydum zaten ben
Aysem12 Aselinam ayy Allaha şükür canm çok sagol bilgi verdiğin için hastaneye gidicekdim kaç haftadır randevu alamıyorum pandemi dönemi yüzünden
Aselinam Aysem12 sıkıntı yok merak etmeyin dökülen saçlar geri çıkıyor eşimde endişelenmişti o aylarda oda doktora götürelim diyordu burdan duymuştum normal olduğunu her bebeğin saçının döküldüğünü araştırma da yaptım yani normalmiş içiniz rahat olsun ☺️