Nursma Günaydın 🌼 02.11.2020 de kızıma 1 yaş aşısı yapıldı. Yumurtaya alerjisi 1.2 olduğu için gözetim altında kaldık az bir süre. 2 gün öncesine kadar ateş yoktu fakat 2 gecedir ateşleniyor kızım. Ama sadece geceleri gündüz hiç yok ateşi. Gece 37.5 - 38.5 arasında değişiyor. Calpol verdiğim anda düşüyor ertesi geceye kadar çıkmıyor. Aşı ateşi böyle gün içinde çıkmayıp gece çıkar mı?
Duha2019 Nursma geçmiş olsun diş yada boğazı ağrıyor olabilir aşı bu kadar ateş yapmaz bir sağlık ocağına gösterin derim
uykucukoala Nursma aşı ateşi 38 i geçmez demişti bizim hemşire bence hastalık çünkü dişte 38 i geçmez
Wolverine Nursma bahsettiğin ateş aralığı çok yüksek değil, aşı ateşi de en fazla iki gün sürer, çok yükselmez diye biliyorum ama belki viral enfeksiyon vs de olabilir takip edin duruma göre bir doktora götürün. Geçmiş olsun🍀
Nursma Duha2019 sağolun. 🌼 sağlık ocağında hiç ilgilenmiyorlar maalesef. Küçük olduğu için sadece calpol yazabilirim deyip gönderiyor. Ama bugün gidip yine şansımı denerim. Sadece gece çıkması bende de hastalık diye düşündürdü. 🤷