Tugba2355 bende erken diyodum 3 aylikken cikardi ve dis bekirtileri 40i cikinca baslamisti yani su an dis belirtilerinin olmasi hemen dis cikaracagi anlamina gelmez ikac ay oncesinden baslayabiliyo belirtiler
bide soyle soyleyim yesil kakanim bicok sebebi var doktor tek tek anlatmisti bize anneden on sutu cok aldiginda, mama kaynakli, bebek kakayi cok bekletirse, iyi doyduysa , cok gazliysa, anne yesil yaprakli sebze yediyse, dis doneminde vs vs gibi bicok sebep saymisti doktor. sadece acik yesil mukuslu ve isalse usutmus demektir bide kanli oldugunda alerji demektir demisti