YigtnAnnesi Ya ben bunları verdigimden beri siyah yeşil karışık sanki öyle diski yapıyor bunlar yapar mı acaba siz böyle birşey rasladinizmi
AybarsMomy YigtnAnnesi kan damlasına başladığımızdan beri oğlumda öyle. Hemde nasıl pis kokuyor. Doktora söyledim kan damlası kakası öyle kokar dedi
Cansumommy YigtnAnnesi tam açacağım post olmuş. aynen öyle biz de 4 ay 6 günlüğüz. demir damlasına başladık bir kaç gün önce ve koyu yeşil hep kakası. demek damladan kaynaklı rahatladım. 😄🍀 microfer ocean damlamız
Happygirl8 YigtnAnnesi kan damlasından kaynaklı , genelde dışkıyı boyama ve kabızlık beklenen etkileri ama bazıları kabız olmasın diye zeytinyağı içeriyo.. 🙆
AybarsMomy YigtnAnnesi doktor ferrum verdi sıkıntı olursa haber ver değiştiririz dedi. Şimdilik bi sıkıntı yok sadece kakası kötü kokuyor ve koyu yeşil gibi. Söyledim oda öyle olur dediği için kullanmaya devam ediyorum.
AybarsMomy YigtnAnnesi kaşıkla verdim bi kaç kez ama birazı kaşıkta kalıyor. Damlatıyorum şimdi heryerş batırıyor ne iğrenç bişeymiş. Tek başıma vermek çok zor bugün çıldırdım yüzümü yoldu suratım kıpkırmızı şuan. Ağzından çıkarıyor başka kolay yolu varsa bilmiyorum canım