Krm canım benim oğlumda kırk günlükken başladı yüz üstü uyumaya,şu an 14 aylık hala çoğunlukla yüz üstü uyuyor. Tamamen kendi tercihi yani,her bebek farklı karakterde doğuyor biliyorsun,endişe etmene gerek yok ☺️ Kendilerini güvende hissetme biçimi bu galiba.