Azizeguney Blueq üstte kalsın kimsenin fikri olmadığı için cevap vermemişlerdir kimseyi suçlamaya gerek yok (!)
_yaseminturann Blueq bilgim yok üstte kalsın bilem gören cevap verir öyle demeyin siz yine de dedikodu falan bosuna üzerinize gelirler başlıktan dolayı:)
Happygirl8 Blueq iyileşme süreci bebekten bebeğe değişir.. burda çoğunun da karşılaştığı kadar sık olan bir durum değil bu o yüzden bilmeyenlerin cevap vermemesi doğal… Geçmiş olsun kısa sürede iyileşir inşallah bebeğiniz,☺️
Baharkokulum Beslenemediği için mi düştü acaba? Benim kızım da kilo almamıştı hemen apar topar kan şekerine bakalım düşükse hastanede yatar dediler. Ama düşük çıkmamıştı. Bilemiyorum ama üstte kalsın 👍 Allah tez vakitte kurtarsın inşallah