Nurci Günaydın kızlar 1 ay önce Doğum yaptım yaklaşık 20 gündür diz kapaklarımda fena ağrı var merdiven inip çıkarken zorluk çekiyorum yattığımda bacağımı uzatamıyorum bile acaba narkozla mı alakalı var mı bu durumu yaşayan
Merfeee Nurci sanmıyorum canım.. vücut yorgunluğundan kaynaklifidiye düşünüyorum İlk zamanlar benimde ayak bileklerim çok agrimisti ama şu anda çok şükür geçti Geçer inşallah Duşta sıcak su ile masaj yap
YazCilegi Nurci 🙋🏻♀️ Cok cabuk yoruluyodum sanki spor yapmısımda hiç bi yerim tutmuyo gibiydi Hamilelikte kullandınız mı bilmiyorum. Doktorum bana magnezyum kullanmama devam ettiğimi söylemişti. Zaten bi süre vitaminlerimide kullanmıştım.
Cemilev Nurci Bende öyleydim cnm doktoruma sordum diz eklem yerlerine hamilelik ödemi atamadıysan birikir dedi onlar Ağrı yakarmış benim de öyleydi ama sık sık dizlerime hareket yaptım geçti cnm kendiliğinden ki benim ayaklarim balon gibi sismisti ödemden
Nurci YazCilegi hamilelikte kullandım ama Doğum sonrası içim doktor ne magnezyum nede vitamin kullanmamı söylemedi
Cemilev Kelebeginannesi Ayaklarim havada yattım birde bolca su içip çömelme hareketi yaptım dizlerim icin
YazCilegi Nurci Bilhakis doğumdan sonra vücudumun daha cok ihtiyacı oldugunu kullanmama devam etmem gerektiğini söyledi. Dilerseniz doktorunuza danışın🌸
Nily Nurci benimde öyle yaşlı nine gibiyim. Ve hala dizlerimin üzerine resmen çökemiyorum. Benimde ödemim cok aşırıydı. Doğuma 89kilo ile girmiştim. 1hafta somra 76kiloydum. 37numara ayaklarım 40tı resmen.4 ay geçti yavaş yavaş oturmaya başladım daha🤦♀️ Kilonunda etkisi var heralde
FiE Doğumda almadığım kiloyu doğumdan sonra ödem toplayarak aldım. Zirveyi gördüm o derece. Su içmek ve emzirmek lazım bol bol. Toplanan ödem süt ödemi oluyormuş çünkü
Kelebeginannesi Cemilev dikişlerim tam iyileşmedi çömelme yapamam ama diğerini deneyeceğim teşekkür ederim ☺️
FiE Joipt doktorum bana öyle demişti. Bunlar süt ödemi sakın ödem atıcı otlar falan içme emzirdikçe gider demişti gerçekten de öyle oldu.
Oozzee Nurci ay Yemin Ediyorum ben! Benim de diz kapaklarım ağrıyor🤦🏻♀️ Acaba sezaryenden midir diyodum, olabilir mi ki ya?
SelinErhan Benim doktorumda doğumdan 2 ay sonrasına kadar regenesis kullanmaya devam etmem gerektiğini söylemişti Çünkü emzirirken süt yapımı sırasında annedeki bütün vitaminler kullanılıomuş bu yüzdende özellikle başta saç dökülmeleri çok olurmuş