Zezemeze bebeğinizin siz odadayken ağlaması ile siz yokken ağlaması psikolojik olarak çok farklı şeylermiş. Siz yanında olun, yanında olduğunuzu hissettirin, sakinleştirmeye çalışın. Biz emziğe kademe kademe alıştırdık. Önce ağzına verdim 1-2 gece sonra eline verdim, daha sonra bulamazsa ona doğru ittim. 5 adet emzik var beşiğinde. Bulup alabildiği için bırakmamayı tercih ettik.
bazen bebekler 1 yaşında bile bulup alabiliyormuş. Bunu da göz önünde bulundurmak lazım tabiki.