Yerfistigininannesi xiaomi bin nebülizatörü var aynı oksijen verir gibi bebeğin burnuna tutuyorsun buhar veriyor hafiften ağızdan ve burundan hem boğazı açıyor hem burnu yumuşatıyor. Önce banyosunu yaptırıyorum burnu zaten yumuşuyor sonra nebülizatörle buhar veriyorum biraz sonra da aspiratörle çekiyorum o kadar rahatlıyor ki ne varsa çıkıyor ve daha rahat uyuyor emiyor