Elda allah hepinize sabir versin. 4. ayindan beri duzenli uykulari olan bir kizim var. 5. aydan itibaren gece deliksiz 10-12 saat arasi uyuyordu. suan 10 aylik olduk. gecen 2 hafta beni mahvetti. ust 2 disimiz geldi: ama gelene kadar benden neler gitti. gercekten sabaha kadar uyumadik. 20 dk uyuyup ciglik cigliga aglamaya basliyordu. normalde kendi kendine uyudugu icin nasil uyuyacagimi da sasirdim. son care ayagimda sallamaka zorunda kaldim. sinirimden agliyordum artik cocuguda kizamiyorsun cani yaniyor garibimin. sukurler olsun disler patladi gecti duzeldik 2 gundur iyiyiz. ama ne zormus uyumayan yemeyen cocuk.