Bebeğim 5 aylık ilk zamanlar irkilmelerimiz fazlaydı bunu normal gördüm hep her bebekte olan refleks olarak düşündüm ve zamanlada geçti ama bu gece uykuya dalarken aralıklı olarak 3defa irkildi son zamanlarda bazen gözünü kırpmadan dalıyor bunların haricinde normal gayet sağlıklı bi bebeğim var aklıma kötü şeyler getirmek istemiyorum var mı sizde de bu tür şeyler