Zeynep1453 Kızlar bebeğim 3 ayını doldurdu ve okul başlayınca işe başlayacağım bu yüzden bakıcı rahat baksın İstyrm. Şu anda değil ama en erken bebeklerinizi ne zaman Yürüteçle tanıştırdınız