Melisasbasi Uykusuzlukltan artik aglicam 3 aydir 24 saat nöbetteyim saglik sorunlarım çıkmaya başladı artık ya stresden agzimin ici komple yara oldu yuzum sivilce doldu sürekli ağlıyorum uykumu hiiic alamiyorum kendime bakamıyorum perisan haldeyim vallahi yeter artik ya ne günah işledim bilmiyorum ki çok aşırı gazli bir kizim var uykuyu aslında seviyor yani gazi olmasa cok tatli bebe 🥴 ama hic bitmek tukenmek bilmeyen bir gazi var tam bir gaz bombasiii vallahi eczaneden ilac kalmadi almadığım damla surup mama ben tükendim artık dayanamiyorum ya ne zaman gecicekkkkkkkk ne zamannnn 😖 sabah 7 ye kadar oturucam basinda sonra annem gecicek o oturucak ya ben kizimla 1 saat uyuyamicakmiyim cok ozeniyorum gece mamaya kalkiyo sadece diyen annelere ne olurdu benimki de öyle olsa 😓
Filizz66 Melisasbasi allah yardımcınız olsun. Benim kızımda çok gazlıydı halada öyle sürekli alttan gaz çıkartıyor ve acayip sesli yapıyor ama çok şükür çıkarttığı için rahatız. Size tavsiyem sab simplex gaz damlasını her beslemeden önce 20damla verin 2-3 gün içinde büyük oranda azalma olacak. Benim kızım morarana kadar ağlıyordu kolikti zaten akşam asla durmuyordu bı gaz ilacını böyle kullandım doktor tavsiyeli çok şükür 2-3 hafta içinde o ağlamaları kesildi şimdi hiç gaz ilacı kullanmıyorum. Tek olarak bu gaz ilacını ve devamlı kullanın çok rahatlayacaktır bebeğiniz
Kbryzr90 Melisasbasi benim ilk iki ayim öyleydi ne mamalar ne damlalar kullandık biz de bana misn demedi. En son doktorumuz çok önermiyorum ama bir tek denemediğimiz metsil damla kaldı dedi ve anında aldık inanilmaz iyi geldi mamayı da evolvia aldık o da rahatlattı çok şükür sorularımiz yarı yarıya indi
Melisasbasi Deletedmom4440 aguline, Nurse Harveys şurup relaktaz, sab simplex, biogaia, maflor, Mestil, Nurse Harveys damla, Symbiosys probiyotik Rezene kimyon zeytinyagi 8 cesit mama, 4 doktor değiştik azalmadi bile tukendim 😥
Melisasbasi Filizz66 yaa kullandim onuda aslinda ama 20 damla değildi bizde ise yaramadi hiç acaba oyle de denesemmi bi alayim deneyim tekrar 🙄
3children1mom Melisasbasi zinco kullandınız mi ben yani sıra humana nin çayını iciyorum kendim içinde rezene papatya v.s bitkiler var çok kolaylıkla çıkarıyor
Filizz66 Melisasbasi benim dediğim gibi kullan çok faydasını göreceksin. Zaten 2. Gün ilacı verince mamayı içerken Yada emerken acayip yaz çıkartıyorlar yani bagırsakları dolmadan boşalmış oluyor
Melisasbasi Kbryzr90 metsilde aldim ama yok nafile evolvia ac kullandim ozellikle gazli bebeler icin o bile etki etmedi ama gece cayini deneyeyim bi 🙄
Kbryzr90 Melisasbasi Milupa gece çayı rezene anason var bize o kadar iyi geldi ki herkese söylüyorm. İnşallah iyi gelir 🙏
Melisasbasi Emirinannesi_41 teşekkür ederim denedim onuda kimyonda denedim zeytinyağı da ama etki etmiyorlar benim kiza hiç yaa ne kadar vermek lazım rezene
Emirinannesi_41 Melisasbasi sakinleştirici etkisi de var onun bide aktara sor miktarını. Evet kimyondü iyi. Ayrıca her mamadan sonra gazını almaye çalış ağlamasa bile
Kbryzr90 Melisasbasi bizimki iki buçuk aylıktı doktorumuz üzerinde yazanın yarım ölçeğini verin dedi biz de o şekilde kullanıyoruz
sutkokusu Melisasbasi sab simplex kullanıyorduk biz günde 45 damla maflor kullanmıştık 1 hafta oda rahatlamıştı birazda olsa kolik çok zor kızımda öyleydi ne yazık ki
Melisasbasi sutkokusu oo hepsini kullandim bir ton sey denedim Allah’ım kolik bebek cok cokk zormuş gerçekten yasamayan bilmez yani