Fatmanurrr23 Minnos_baby benim bebede ne yaptıysam emzik almadı çeşit çeşit emzik aldım ama yok en son philips avent ultra air aldım şimdi ağzından çıkartmıyor kesinlikle tavsiye ederim çeşit çeşit emzik aldığıma pişman oldum en başta bunu alsaydım pahalı diye almak istememiştim ama iyiki almışım
Filizz66 Minnos_baby bibs emzik deneyin. Benim kızımda ilk başlarda emzik almadı çok değişik memeler denedim en son bunu aldı rahatladım
mom-11 Minnos_baby benimkide öyleydi. Tam senin gibi 25 günlüktü tutmuyordu diger emzikleri artik göğsümden kan akıyordu zaten yara olmustu. Tok olsada emmek istiyordu. Avent emzik aldim. Emzirip ağzında Süt tadi varken verdim tuttu. Tavsiye ederim. Yarın nasipse 4 aylik oluyor oglum 3 aydir ağzından düşürmüyor. Çiftli aldim ben biri düşünce yada kirlenince hemen diğerini veriyorum 😊
Eelifaryaa Benimde ilk verdiğim emzik bibs marka emzikti ve hemen kabul etti bu markayı denemenizi tavsiye ederim , emzik çok büyük kurtarıcı şimdi emziksiz asla yapamıyoruz :)
mine-s Benimki de 15 günlük aventi tutmuyor değil ama uykuluykrn bile çoğu zaman Meme olmadığını anlayıp yaygarayı basıyor, dediğiniz tok da olsa memede uyuyup kucakta kalacak