Kendimi bildim bileli sürekli ağda yaptırıyorum hamilelikte de devam ettim doğumdan sonrada ama hiç böyle bişeyle karşılaşmadım nası doğum oldu bacaklarım bir buçuk ay sonra çıkıyo çok ağır ve seyrek ama özel bölgem ağda dan 2hafta sonra çıkıyo utanarak söylüyorum sanki jilet atmış gibi verdim para resmen boşa gidiyo varmı böyle sorunu olan