btlaydmr32 bu kadar yol gelmişsiniz bence bırakmayın, kendisi zamanla azaltacaktır. Pandemi ve kış ayında bıraktırmayı doğru bulmuyor uzmanlar ama yavaş yavaş ona anlatabilirsiniz. Anlatarak ve emme aralıklarını yavastan acarak bunu yapabilirsiniz. 2-3 yas arasında bir anda azaltanlar oluyor bildiğim kadarıyla. Oğlum da 24 aylık, daha dişlerinin yarısı yok geç çıkartıyor genetik olarak bnm aileme çekmiş. Dişleri tamamlanana kadar emziririm diyorum şartlarım el verdiği kadar. Şu anda 3 dişi çıkıyor aynı anda ve 4 gündür sürekli emme emme diye peşimde. Yorucu ama ihtiyacı var ki emiyor diyorum ve önüme bakıyorum. 🙈bu süreçte c vitamini omega 3 iyi geliyor direnç için.