Annevecanliblog Kızlar bebeğim tam 8 aylık alttan iki dişi çıktı ağrısız sızısız. Bir tek salyası vardı. Ama şimdi üst dişleri çıkıyor sanırım baya kabarmış. Geceleri odasında uyuyor. Acıkınca ağlardı gelirdim memede uyuyarak emerdi geri gider yerime yatardım. Şimdi mümkün değil. Hem maximum saatbaşı uyanıyor hem de ayakta sallanmadan uyumuyor. En fazla 1 saat uyuyor. Ne yapacağım lütfen fikir yardım. He bir de gündüzleri memeyi reddediyor. Mams verenler kaç kez ne kadar mama veriyorsunuz emmeyince bebeklerinize?
Annevecanliblog Annevecanliblog ayrıca 2 kez calpol verdim gündüzleri emmeyince bide mız mız olunca ağrısı vardır diye. Ama o bile uyku yapmadı 😅
elifiii Annevecanliblog Buzdolabinda tuttugunuz dis kasiyiciyi kabarik yerlerine surebilirsiniz rahatlatir. Dis agrisi cok sevimsiz neler cekiyorlar kucuk bedenlerinde. Zeytinyagiyla karanfil yagini karistirip o bolgeye surebilirsiniz veya sogan suyunu. Emmek istemiyor olabilir soguk yogurt dondurma gibi seyler iyi gelebilir.
Cerenimom Annevecanliblog 8.aya girdik suan anlatyigin gibiyim sadece kucakta sallanarak uyuyor cildirmak uzereyim eskiden gece uyansada emzirirken dalardi gene hic uyanmazdi sua bebegim evde caki gibi geziyor
Zalimsin Diş donemi böyle ya ben ağrı kesici verirdim dış jeli surerdim ama ne fayda ,geçici bı dönem yine eski düzene döner. Biz 1 hafta 10 gün en fazla her dış dönemi yaşarız bu uyku problemini ama şükür dış bitince bitiyor