TwinsmomDA Afsk ya kızımın biri oksijenden eylülde çıktı bir de doktor kontrolümüz oldu sonra health visitor geliyor 2 haftaya bir kızıma aşı başlandı yolun bi dönem oldu. 9 aylık ama düzeltilmiş 6 ay bitti. Aynen eşim çalışıyor ben tek bakıyorum
Afsk TwinsmomDA Cok gecmis olsun Allah sifa versin insallah cnm saglikli olsunlarda gerisi onemli degil nasil tek bakmak da zorlaniyormusun benimkiler in gece uyku problemi var malesef
TwinsmomDA Afsk amim Canm sağolasın. Zor ya yoruluyorum doğru düZgün iş yapamıyorum gece de sık kalkıyorlar odalarını değiştircem artık