Arkadaşlar merhaba. Eşimde teşhisi konulmuş anksiyete/kaygı bozukluğu var. İlaç kullanmadı çünkü kendi kendine halledebileceğini düşündü. Doktor bilgisinde ilacı kullanmadı. Yaklaşık 5 yıldır evliyiz, şimdiye kadar gayet iyi bir şekilde idare etti. Kontrol mekanizması çok iyiydi. 2 ay önce corona oldu ve 20 gün evde tek başına izoleydi. Ne olduysa ondan sonra oldu. Siniri, stresi, sürekli yorgunluğu, konsantrasyon bozukluğu ve bir sürü şey. Önceden konuştuğumda beni anlar, dinler ve kendini kontrol etmeye çalışırdı. Şimdi ise beni karşısında düşman gibi görüyor. Sürekli bir bağırıp çağırma, hakaret etme halinde. ‘Beni sen böyle yaptın, beni sinirlendiriyorsun, beni hasta ettin’ tarzında sürekli bir suçlama halinde. Bir boş bulunup sesimi yükseltmeyeyim, hemen hakarete, bağırmaya başlar oldu. Susuyorum, beni takmıyorsun diyor. Cevap veriyorum, beni saymıyorsun diyor. Ağlıyorum, saçmasapan işler yapıyorsun, ne gördün de ağlıyorsun diyor. Evdeki her şeye karışıyor. Kızımın bir oyuncağı yerde olsun kavga çıkarıyor. Konuşmaya çalışıyorum, asla dinlemiyor. Sen şöylesin, sen böylesin diye suçlamaya başlıyor. Ve sürekli ‘sen bana değer vermiyorsun, sen de beni yalnız bırakıyorsun’ diyor. Durup dururken söylüyor bunu. Destek alması gerektiğinin farkındayım ama asla ikna edemiyorum zira dinlemiyor bile. Yaşayan var mı? Ne yapabilirim, nasıl başa çıkabilirim? Gerçekten çok yoruldum artık. Böyle giderse sonumuz belli. Tüm bunların hastalıktan olduğunun farkındayım ama elimden bir şey gelmiyor. Lütfen bana bir çıkar yol gösterin. Elim kolum bağlı, mutsuz ve huzursuzum.