Kızlar selam
4ay 25 günlük olduk artık inanılmaz yıprandım özellikle 1 aydır. 3 ayına kadar emzirip yatağına yatirdim mi uyuyan bebeğim 1 aydır uykuya direniyor. Uyumak istiyor ama uyuyamıyor bazen de ne yapsam uyumuyor. Gazı vardır diyorum metsil veriyorum sab simplex veriyorum değişen bir şey yok gaz çıkarıyo yine uyumuyo karnı tok altı temiz masajını yapıyorum her akşam düzenli aynı saatte banyo yapıyorum vitaminleri bile dakikası dakikasına veriyorum rutin sasmasin diye ama yok 🤦
Ağlatmak istemiyorum çünkü ağlarken katılıyor tıkanıyor. 10 gün beşiğine bırakıp uyumasını bekledim yanında durdum elini tuttum sırtını okşadım kucağıma alıp tekrar yatırdım olmadı sandalye metot denedim olmadı. Beşiği salladım yine uyumadı ayağımda kucağımda sallıyorum sallandıkca daha çok uykusu açılıyo böyle bir şey olur mu 🤷 fön sesi aspiratör sesi hepsini denedim en son sling e koydum 2 gün öyle uyuttum 3.gun onda da uyumadı gün içinde uykuları 2 saati geçmiyor toplam sabah 8 gece 1 ayakta arada şekerleme yapıyorsa ne ala en azından tuvalete gidip yemek yiyorum eşim geliyor arabayla gezdiriyo kucağında gezdiriyo asla uyumuyo normal değil asla ve ben bebeğimin 1 ay içinde bu şekilde değişmesini asla kabullenemiyorum. Kaç tane kitap okudum uyku eğitimi üzerine olmuyor bende mi sorun oğlumda mı bilmiyorum anason rezene kimyon hepsini verdim severek içti ama içtikçe uykusu açılıyo napabilirim napayım hiç bilmiyorum çok yorgunum hem fiziken hem psikolojik 🤦