pearll Merhaba güzel anneler, sanırım bebeğimi üşüttük. Burnu hırıltılı nefes alıyo, gözleri çapaklanıyor, kakası yeşilimsi. Ne yapmam gerek nasıl iyileştiricem. Umarım üşütmeden fazlası değildir yardımcı olur musunuz lütfen 😢🙏
Hn-123 pearll doktora götürün hemen lütfen Allah korusun ciğerlerine inmesin. Çok küçük onlarda hızlı ciğerlere iniyor
Balkiz_ pearll canım ayaklarını sıcak tut külotlu çorap giydir üzerine hastane çıkışının ayaklı altlarından onun üzerinede bi çift havlu çorap giydir altını alırken daha hızlı almaya bakın odaya büyük bi kasenin içine su koy nemi dengelensin burnundaki hırıltı ancak böyle geçer aöa üşütmekle alakalı değil yenidoğan bebeklerde öyle oluyor bizimde oldu 2 aylık olduk su koya koya anca kendine geldi bide odaya nem ölçer al baby plusun var bizde nem 50 ile 60 arası olmalı bunlara dikkat edersen çok iyi olur
Balkiz_ pearll emziriyorsan sen kendinide sıcak tut ayaklarını ıhlamur iç bebeğede geçer atlatırsınız hemen