Kızlar daha önce soruldu mu bilmşyorum ben denk gelmedim biraz baktım bulamadım da. Bebeğim 5 buçuk aylık ve bu ara o kadar zor uyutuyorum ki 2 saattir sallıyorum ve uykusu olduğu halde uyumuyo sinirden ağlıyorum artık geceleri saat başı uyanıyor. Humana iyi geceler çayı varmış kullandınız mı önerir misiniz