kubraF benim oğlum hiperaktif gibi ( kayınvalidem öyle ) doktorumuz da net olmasa da öyle diyor. Bir bebek zaten bizlere göre 6-10 kat arası fazla enerjili oluyor doğası gereği. Normal hareketinden ziyade evde parkurlar kurun mesela ( koltuk yastıklarından) yatak konusuna gelince biz eşimle aramızda yatırıyoruz, ben de sık uyandıgım hatta uyuyamadıgım için cok sefer yatagın sonundan topluyorum. Aksam saatlerinde şekerli birşeyler yiyor mu o da uyumasına engel oluyor olabilir. Ve cok yorgun oluyorsanız gün içinde kahvaltı sonrası mutlaka C vitamini kullanın cok iyi geliyor, zararı da yok bol su ile kullanın. enerji verir. Bir süre sakin kalmaya calısın, cok cok zor anlıyorum ama kabul edip uygun seyleri denemek lazım. Mesela biz tatile gittiğimizde oğlum daha iyi uyuyor ve gece daha az kalkıyor. çünkü daha cok dısarıda vakit geçirip temiz hava alıyor gibi. Mutlaka daha fazla uyumasının bir yolu olmalı. Bu arada bazı yorumlar emzirme aralıklarını açın şeklinde gelebilir ama inanın dogrulugu yok, her cocuk bir değil ama emme hakkını elinden almak dogru değil.