Tugce2020 Kızlar kış için bambu yorgan aldım ama açıklamasında yaz ve ilkbahar için yazıyor acaba kışın üşütür mü emin olamıyorum kışın kullananlarınız var mı
Tugba10-5 Tugce2020 ben kullanıyorum sıcacık :)) ama makina yıkaması yapmayın topak topak oldu :( hiç üşütmüyor misss gibi
Tugce2020 Tugba10-5 genelde yüzde otuz bambu oluyor di mi sizinde mi öyle ben hep öyle gördümde açıklamada kuru temizleme ya da makinede diyordu aslında makineye atacaktım siz kuru temizleme mi yaptırdınız elde mi yıkadınız sonradan
Tugba10-5 Tugce2020 ben taç marka almıştım çok güzel bambu yorganı fakat makinada yıkadım bilmeden aslında kuru temizleme oluyormuş hepsi içinde topak topak oldu :( o şekilde bile üç senedir kullanıyorum çok güzel
Tugce2020 Tugba10-5 bende yaz için uygundur yazınca üşütür diye korkmuştum sıcak tutmasına sevindim teşekkür ederim :)
Tugba10-5 Tugce2020 rica ederim🌻 iyi geceler sakın Elde makinaya atma gibi hataaaa yapmayın verin kuru temizlemeye 🥰