Hilallll2020 Kızlar buz torbalarına değilde plastik bardaklara koysm çıkarması kolay oluyor mu? Deneyen varmı
Tuba Hilallll2020 Plastik avent bardakları var onları kullanıyorum. Biraz sıcak suda bekletiyorum hemen çözülüp çıkıyor içinden.
Eymenimm34 Hilallll2020 Evet ben yaptım plastik değil ama hazır karton bardaklara koydum attım derin dondurucuma lazım oldukça çıkarıp kullanıyorum ☘️
Keremtugra Hilallll2020 bn yaptım hem bardaklara hem buz kalıplarına koydum bardagi yırtıp direk cikiyo rahat oldu
Deletedmom299 Hilallll2020 ben buzluklara koyulan buz kalıpları var ya onlardan almıştım hoş yeni model. Buz dolabının içindekilere benziyor ama kapakli. İcine doldurup dondurdum.
AnneOlmakCokGuzel Canım ben bebeğim küçükken süt saklama poşetleri almıştım şimdi sağmıyorum onlar hep kalmıştı 10 gün önce kemik suyu kaynattım hep süt saklama poşetine koydum 🙈 varsa sende değerlendirebilirsin
Bebek1634 Hilallll2020 ben hep karton bardaklara koyuyorum. Plastik bardak xa kullandigim oldu ama karton bardaktan daha kolay cikiyor donukken
yigiteymen0125 bnde hep karton bardaklara koyuyorum kullanmadan biraz once cikarirsan cok kolay cikiyor canim