Leylaaa93 Yagmurunbebegi benim 3. Aydan sonra şişmesi azaldı göğüslerimin 3,5 aylıkken yumuşamaya başladı şuan yumuşak ama süt var
Zehratzg Annebal bol bol emzır ıspanak ye ozellıkle bulgur ve rezene tas gıbı oluyor sende ne zamn gozunu acsa meme ver emın ol tasar bıde sutyen kullanma serbest bırak
Annebal Zehratzg benmki emmio sagiyrm surekli.. rezene su bu yemedgm sey kalmadi olmayimca olmuo galba
Yagmurunbebegi Annebal söylemeyi unuttum uyu dinlen dinlenmediğinde de azalıyor. Ama sen sürekli olumsuz olmayınca olmuyor diyosun bir kere yemekle olcak diye bişe yok biraz zorla kendni üstüste takviye yap kendine. Kesnlkle dinlen çk önemli farkedior