Mavi2 Bebişlerin parmağını emmesi kötü bişey mi yara olupda enfeksiyon kapıyomuş galiba doğrumu bu benim minnak biraz biraz başladı emmeye tırnaklarını kestim için eldiven de takmıyorum - 3 aylık -
Yenidennn Mavi2 6 aylık hayla emiyor bizimde o aylarda başladı ellerini keşfediyor, bizim yara falan olmadi sanmam olacağını da
Busraa15 Mavi2 bunu alışkanlık haline getirirse sıkıntı olabilir daha yeni okudum biryerde parmak gelişmeyebiliyormuş bence alışkanlık yapmasını engelle eline dişlik çıngırak falan ver şimdiden alışmasın
Keremtugra Mavi2 ablamin kizi doğduğun dan beri emiyor suan 5 yasinda🤦♀️hala emiyor hic enfeksiyon olmadi
MeryemEslem Bu aylarda normal elini parmağını emmesi kendini keşfediyo çünkü benim kızda 3 aylık zorlasa elinin tamamını sokacak ağzına 😁