yenidoganhemsiresi ürolojide asistanlık yaptığım dönem kadın doğum ve kadın hastalıkları bölümünde 3 ay çalışma fırsatım olmustu. Araştırmayı seven bir doktora asistanlık yapıyordum emziren yada doğum yapacak annelere emzirme ve süt saklama ile ilgili bilgiler verirdi. Çeşitli kaynaklarda 3 3 3 kuralının yazdığını (sütün 3 saat oda sicakligi- 3 gün buzdolabi-3 ay buzluk ta saklanabilecegi) ama bu kuralda 3 saat oda sıcaklığının doğru olmadığını sütün dışarıda kaldığı her dk bakteri üreterek bozulduğunu söylemişti. Bebeğime sütümü sagarak veriyorum ve gerçekten de öyleymiş. Asla 3 saat dışarda taze kalmıyor süt. Yarım saati geçince kokusu ve tadı değişiyor