Zkybgm şöyle ki, gece evet uyuyor full ama annelik öyle yan gelip bende uyuyayim diye de olmuyor😊 uyanık kalıyorum ki uyanır acıkır parmagini emer tekrar aç uykuya dalar diye korkuyorum, düz yattığı için bazen ağzı açık yatıyor ve sanırım boğazı kuruyunca da oksurup birden nefesini toparlamaya çalışıyor aklımı oynatiyorum boğuluyor diye😊 çok hareketli yüzüne yorganı gelip boğulmuş mu diye bakıyorum, veyahut ağır uykuya geçersem kipirdanisini bile duymam diye elim tetikte uykuya aç kalıyorum. Gündüzleri de cabasi. Kısa uyuyup devamlı uyuyor amenna ama her ağladığında her mız mız yaptığında kahvemi bile ikinci kez yapıp içmek zorunda kalıyorum. Tabi ki halime şükrediyorum. Kolik bebekler yorgun anneler nice bebekler görüp şahit oluyoruz. Allah yardimcimiz olup bebeklerimize de uzun sağlıklı ömür dileğiyle😊🙏🏻🧡