Bitmek bilmeyen gaz sancıları.. bir kaç gündür saatini ayarlamışcasına başlayan ağlama krizleri. Her gün aynı saatte.. ne yaparsam yapayım susmuyor. Artık delirmek üzereyim. Nerde hata yapıyorum diye kendimi suçlamaktan hayattan gram zevk alamaz oldum. Annelik ne zormuş. Çocuğumun bağıra bağıra işi bitiyor çare olamıyorum. 😞 çok üzülüyorum çooookk. Zaten gündüzleri hep evdeyim. Akşamları da bebeğimin ağlama krizleri yüzünden bir yere gidemiyorum çünkü öyle böyle ağlamıyor. Biliyorum geçici bir süreç fakat umarım bu günler geçene kadar ben kafayı yemem. Allah’ın her gününe şükür çok şükür kucağımda bebeğim ama ağlama krizlerine dayanamıyorum onu öyle gördükçe kahroluyorum 😢