Omerin_melegi29 Merhaba hanımlar. Sleepy gece serisini kullanan var mı? Merak ettiğim diğer kilot bezlerden farkı nedir.
Mucizem_0809 Omerin_melegi29 5 numara külot bezinden bi tık daha büyük lavanta kokuyo 😂 25 gündür kullanıyorum 1.kere taşırdı ama bezde kuru yer kalmamış normal karşıladım normalde gece 2 bazen 3 bez değişiyodum bunla tek yetti
Minik_Hanim Omerin_melegi29 ben geceleri kullanıyorum. Çok beğendim. Taşma vs hiç yaşamadım gece de değişmiyorum. Diğerlerine gore bana daha yumuşak ve ince geldi. Kokusu da çok güzel, mis gibi lavanta💕
Sarisey Omerin_melegi29 merak edip az once siparis ettim. Lavanta yagi varmia icersinde. Simdiye kadar uc kez seepy kullandim farkli zmaanlaeda he sizdirdi bakalim bu nasil olcak
Omerin_melegi29 Minik_Hanim bende gece için düşünüyorum haftada 2 3 kez üstü ıslak uyanıyor hasta olacak diye korkuyorum deneyeyim bende en iyisi teşekkür ederim 🤗
Omerin_melegi29 Sarisey tabi trendyol 🤣 bende bakıyordum sorayım dedim 2 yorum aldım ama güzel dediler inşallah bizde memnun kalırız🤗
Minik_Hanim Sarisey ben Kızım doğduğundan beri sleepy kullanıyorum, geceleri bez değişmiyorum hiç sızdırma yaşamadım. Bez kişiden kişiye ne kadar çok değişiklik gösteriyor, şaşırıyorum 😊
Mucizem_0809 Omerin_melegi29 ☺️☺️ aynen aşırı su tüketip emmişti o gün yani bana daha hesaplıda geldi kendi sitesinde kampanya vardı 120 adet bez 5 paket lavanta lı ıslak mendil 135 e almıştım ki bez 3 ay gidicek
Sarisey Minik_Hanim biz de esimle bunu konustuk gecen. Sleepy yi o kadar cok oven var ki 3farkli donemde denedim kulot bezine kadar hep sizdirdi. Simdi lavantaliyi deniycem bakalim o ne olucak. Asiri bezini dolduran bebekler de degiller ama hep tasma yasadim ben de sasiyorum. Kesinlikle bez konusunda denenmeden karar verilmemeli. Her bebek de oyle cok fark ediyor ki