Elifelcn Papilibebek Benim kızımda gece yataktan düşmüştü 2 ay önce soluğu acilde aldık bişey yok diyip gönderdiler hâlâ aklıma geldikçe vicdan azabı çekiyorum
Deletedmom5447 Papilibebek evet bende endişeliyim doktora sordum bişey olsa belirti verirdi dedi inşallah biseyleri yoktur evlatlarımızın 🙏🏻
Papilibebek Deletedmom5447 Amin.Ama sanırım ileriye dönük duyulmuş böyle birşey yok;siz duydunuz mu hiç böyle birşey?