[bilinmeyen] benim ki 15 günlükken böyleydi işte uyuyor ses yapmayın derdim kırklı bebek sesten almaz emer uyur sen çok evhamlisın deyip bebeği uyandırıp sevip gidiyorlardı. Cok zordu o günler ama geçecek tam geçmese de bir nebze nefes aldıracak. Bana birde ac ondan uyumaz demişlerdi bende direndim mama vermedim ama benimki yine aynı uyumuyor 🤷🏼♀️