babykumpir Sinay74 Benim kız 2 aylıkken bıraktık çünkü kendini yana atıyordu. Gece emzirip üstüne yatırırdım sabah yanımız inmiş olarak buluyordum beşikten😬
mirayyy20-20 Sinay74 30 günlüktü bıraktım boyu uzun olduğu için sığmıyor çok kayıyordu. Baş bölgesine belinden itibaren hafif yükselti vererek devam ettim