zeyzey29 bir yerde okumuştum bağırsakta biriken kaka yemek yiyince yenisine yer açmak için çıkıyor. Yani bir nevi yeni yediği besin eski kakayı ittiriyor. Aslında bu herkeste böyle ama bebeğin bağırsak uzunluğu sindirim hızı falan farklı olduğu için bizden hızlı oluyor. Yani yedikten sonra yaptığı eski kakası 💩