İyi akşamlar.benimde oğlum doğduğu günden beri mama artı meme olarak devam ediyoruz.sutum yeterli değil.once emzirme sonra memede süt varsa sağım olarak verme daha d yetmiyorsa mama olacak şekilde sıralama yapilmasi gerekiyor.saat falan beklemene gerek yok.memeden sonra verebilirsin.ama önce hep meme