Mellayke Merhaba Hamilelikte göbek fıtığım oldu Doğumdan sonra da ceraha kontrole gittim 2cm fıtık gördü Sanırım ameliyat olacağım Şu an emzirdiğim için doktor bekleyelim dedi. Göbek fıtığını ve ameliyatını yaşayan var mı, süreç nasıldı?