gizembade Merhaba sevgili anneler ..10 gün önce doğum yaptım normal doğumdan kaynaklanan bebeğimin kafasında yumurta büyüklüğünde şişlik var .. doktor doğumda olduğunu söyledi aynı sorunu yaşayan var mu düzeldi mi 10 gün oldu hala aynı duruyor çok tedirginim
Prens0205 gizembade zamanla geçiyor canım benimde oğlumun vardı sezeryan oldum ama normal doğumdan döndük doğımhaneden çıkardılar yani ıkınma esnasında olabiliyormuş yumurta gibiydi tepesi geçti
Demet_k Prens0205 merhaba benim kıızm 22 aylık sert bi şişlik farkettim kafasının ortasonda doğumda mı oldu acaba bilmiyorum. Ne zaman geçti sizinki
Prens0205 gizembade doktor 1 yaşına kadar kafa şekli oturur dedi ama 4 5 aylıktı artık düzelmişti yavaş yavaş geçiyor yani hemen geçmiyor