Mayisannesi34 Merhaba arkadaşlar 6. Ay aşısını yaptıran anneler kaç tane aşı yaptırdınız? Takvimde 3 tane gözüküyor ama bazı postlarda 4 tane yapıldığını duydum. Aşı yaptıran anneler yazabilirse sevinirim.
DenizinAnnesiiiii Mayisannesi34 3 tane oluyor canım biz 2 hafta once olduk 2 bacak 1 ağız cok sükür ates falan olmuyorms ama dikkat et yinede canımm
DenizinAnnesiiiii Cemremir00 yok canım bende korkuyordm baya 2 aylıkken beri korkyrdm bi bebek vardı onu kaybettikten sonra sürekli aklımdaydı ama cok sükür korktgm gibi olmadı . Allahm evlatlarımızı korusunn onlara hic birsey olmasn insallh 🙏 korkulcak bisey yok canım ates bile olmuyorlar Allahn izniyleee
DenizinAnnesiiiii Cemremir00 aynen canım hic aklımızdan cıkmıyor ki yavrumm Alalhm annesşne sabır kuvvet versin rabbim insallh sizinde bizimki gibi kolay gecer kuzum aklına kötü seyler getirme