Mira1234 Merhabalar sütümü pompayla sağdığımda 10 15 dk da gelen süt miktarı bazen tek iki göğüs toplamı 30 cc kadar çıkıor acaba az mıdır?
Tostos-annesi26 Mira1234 şöyle canım bebeğin kaç aylık ilk zamanlarınsa normal ama ileriki zamanlarsa az benimde ilk 40 gün iki göğüsümden anca 50 60 ya çıkardı ya çıkmazdı küvezde kaldı oğlum hep sağmak zorunda kalmıştım
Asel8 Mira1234 sağma işi pompanın kalitesine göre değişiyor canım bende wee baby nin Manuel olanıyla sağıyordum 50 cc Bi göğsümden anca çıkıyordu bebeğim 1 aylık elektrikli hastane tipi olanla sağdım 70 i buluyordu sütüm 25 günlükken
Mira1234 Tostos-annesi26 bebeğim 1 aylık oldu , benimki de küvezde kaldı o zmn ki sütüm daha fazlaydı sütümü sağıp yolluyordum 100 cc çıkardı şimdi onla kıyaslayınca az geldi, o zmnlar göğüs pedi de kullanırdım şu an kullanmıyorum sadece emzirince diğer göğsüm taşar onun dışında akmıyor
Mira1234 Asel8 bnm de elektirikli aventin pompası ama bu akşam iki göğsümden toplam 30 cc çıktı, gerçi bebeği emzirip sonra sağdım belki o nedenle az çktı, ama önceki günlerde 40 cc fln oluo tek ğöğüsle az gbi geldi yine de foruma sorayım istedim
Mira1234 Tweetymom çok teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için 🙏🏼 Benim de kzım 1 aylık oldu bugün, ama sürekli emzirdiğim için sertlik olmuyor pek, 3 saat en fazla emzirdiğim süre o sırada da aşırı sert değil
Tostos-annesi26 Mira1234 canım emmiyor dimi sadece biberonla veriyorsun sağıp verdiğin için olabilir yediklerine de dikkat et sütün azalmışta olabilir gece sütünü sağ tam sertleşme zamanında o zaman da sağıp ne kadar olduğuna bak ona göre azalmışmı azalmamış mı anlarsın
Mira1234 Tostos-annesi26 emiyor canım ben sadece gece için sağıyorum uykulu olduğu için tam çekemez die, bugün öğlen 4 saat snra sağdım göğsümü iki göğsüm den 60 cc geldi ama on dk fln sağıyorum belki ondan da az gelio bna, kimisi dio ki en az yarım saat yapılmalı