Kizlar öncelikle mrb 4 aylık bebeğim var dünden beri sesi kısıldı hani grip olursunda kisilirya o şekil wimdi hasta olmuş diyeceksiniz ama yok değil ne öksürük ne ateş ne burun akıntısı hicbisey yok gayet sağlıklı sadece çok huysuz olmuş 4. Ay asisindan sonra çok değişti çok huysuzlandi sürekli mutsuz uyumuyor başına böyle bişey gelen var mı ? Ses kısıklığına ne iyi gelir ?