Minikim20 ben aldım. Bende işe yaramadı. Benim o kadar kötü oldu ki denemediğim kalmamıştı. Lansinoh denedim işe yaramadı, garmastan denedim yaramadı, fito krem de denedim yaramadı, zeytinyağı sürdüm yumuşattı ama yangısını almadı. Bana en iyi gelen HAMETAN oldu 🙏🏻🙏🏻 Sarı tüplü olanı göğsünde kullanabilirsin. Herkese farklı şeyler etki ediyor ama tavsiye ederim. Garmastana o kadar para verilmez.
yukarıdaki yorumlara katılıyorum. Emzirirken sonra ben sabunla yıkayıp, iyice kurutup ıslak kalmadan hametan sürüp göğüs pedi koyuyordum toparlıyordu. Aslında yıkamadan bebek emdikçe iyileşir dediler ama benimde o kadar kötüydü ki göğüs ucu kullandım emzirirken bebeğin tükürüğü hiç değmiyordu. Biraz toparlanınca uçları kalkanı bıraktım, yıkamadım ama emzirdikten sonra hametan sürdüm. Gerçekten bebeğin tükürüğü de daha çabuk toparlanmasını sağladı. Sonra zaten meme uçları alıştı ama anlıyorum seni ilk zamanlar zor süreçler.