Kızlar Bebeğim sadece mama ile besleniyor sütüm yok, 22 günlük . Ama sürekli acıkıyor sürekliiii, doktor sağlığında problem yok diyor ama bu kadr çok mama yemesi beni korkutuyor ya. Ozellıkle akşamları doymuyor ağlıyor aranıyor sıreklı 80-90 cc yapıyoruz nerdeyse 1 saatte 1,5 saatte bir . Doktor 3 saate bir 90cc verin diyor ama bizimki çığlık kıyamet o mamayı yiyene kadar durmuyor Gece yatana kadar. Sizin bebekleriniz ne kadar yiyor normal mi bu durum özelikle akşam acıkıyor böyle gündüz gayet normal . Kusacak diye başında bekliyoruz akşamları neyseki kusmuyor😳