Kızlar bebeğim 4 ay 18 günlük daha yeni fark ettim ayak başparmağı tırnağın kenarı şişmiş ve intihaplanmis eşim tırnak batmış diyor baş parmağına deydigimiz an bağırıyor 😔😭 sağlık kabini var karşımızda götürecektim canını yakarlar diye goturemedim 😔😔 tırnak batması mi oluştu ki