Merhaba 2 buçuk aylık bi oğlum Var,, bu üçüncü çocuğumuz,öncekilerde böyle ciddi gaz sorunumuz bu olmadı,daha doğrusu gaz mı çözemedim artık, ateş yok kusma yok kaka rengi gayet iyi, kabız değil ishal değil, gündüz uymuyor ve ağlıyo gece daha iyi gibi karnına tuttuğumda hep burkulma sesleri var, gazı çıkartıyor ama demekki yeterki değil mi? Kafamda deli sorular 🙄 başka Bi sorun varmıdır kolik bu kadar ağlatır mı?