duyguduran kizlar bebeğim 13 günlük ve kaç gündür kıvranıp duruyor gaz sancısından.Masajlar Yapiyorum sırtını sıvazlıyorum kimyon denedim ama yokkkk bı turlu gecmiyor tavsiyesi olan deneyimli anneler fikir verirse cokk mutlu olurum
Prensesannesi21 duyguduran bizde 1 aylık olduk canım 2 3 gündür çok huzursuz gaz ilacı masaj herşey yapıyorum ama boş çekecez
nslhn_D duyguduran benim kızim 2 aylik once karnina masaj yapiyorum sonra ayaklarini hafifce karnina dogru bastiriyorum cikariyo gazini
Fatmanurrr23 duyguduran bizdede çok gaz problemi vardı çözümü buldum bi kaç çay kaşığı ılık rezene veriyorum arkasından 1 çay kaşığı zeytinyağı veriyorum artık kendi yapıyor şükür
Bebegimm42 duyguduran bizimde 15 günlük bizde öyleyiz özellikle bu saatlerde gece 3 e kadar rezene veriyorum kimyon veriyorm çok az ama
Tsksn-gns-27 Sırtını hafif baskılı vurun rahatlar benim.bebegim de gazliyd doktor bana sert avucunun içini bük bombeli şekilde vur sirtina
Tsksn-gns-27 Bebegimm42 yukarıdan ortaya aşağıya vur poposuna vur benim.bebegim yüz üstü yatınca da rahatlıyor
SevilayOsmnalp Hünnap rezeneli çayı deneyin isterseniz biz 40 gunluguz birazda olsa azalma oldu içerisinde ananas vs var siz içeceksiniz bebeğe sütten geçecek